Pages

08 February 2012

~~Update Blog~~

Assalamualaikum semua..

Uwaaaa... :( Lamanya saya dah x jenguk pe jadi dengan Blog ni.
Seriously, mmg sangat2 malas nak update blog. 
Nak snap gambar hasil masakan yg saya sediakan pun, saya rasa MALAS sangat2.
Akhir2 ni, rasa nak menyepikan diri dari semua org je...

X tau la nak update ape untuk entry malam ni di blog saya ni..Kejap je rasa masa berlalu.
Tahun 2012 ni ramai juga member2 bakal melangsungkan perkahwinan
& ade juga yg bakal melahirkan baby yg comei2..
TAHNIAH diucapkan kepada kengkawan semua ye.. :)

Tahun 2012 ni saya xmo stress2 dah...
Bersyukur sangat2 saya masih mmpu bersabar.. Sometimes, ade gak rasa mcm sedih...
Nak buat mcm mana, pendamkan je..
Nak luah kt Fb atau Blog pun, bukan elok sangat pun..
X sape pun yg faham & bimbang ade yg salah faham..

Ape2 yg ade dalam hati ni, kuluahkan kepada suamiku..
Dan mcm biasa, beliaulah yg x jemu2 bg semangat pada saya..
Ahhh...Lupakan lah saja..
Nanti bertambah lagi beremosi diri ini..

Tapi nk citer sikit, lately ni saya byk mendiamkan diri..jadi pendiam bila di rumah..
x banyak sembang dengan family & opah..
Tak tahu le kenapa..(maybe nak bersendirian melayan jiwa ni kot)

Ok lah, dah lewat malam ni..
Suami pun belum balik lagi ni...X habis lagi berniaga la tuu...
Takpela, itu kan sumber rezeki untuknya & saya juga...

Selamat Malam Semua.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...